Søg støtte

Søg

Bonus på din NemKonto

Er du medlem af TryghedsGruppen - dvs. kunde i Tryg, Alka eller gennem en af Trygs samarbejdspartnere - og lever du op til forudsætningerne for bonus? Så kan du her læse mere om, hvordan du får pengene udbetalt, og hvordan vi behandler din persondata.

Hvis vi har dit cpr-nr./cvr-nr.

For at vi kan udbetale bonus til dig/jer, får vi dit/jeres navn, din/jeres adresse og dit CPR-nr./jeres CVR-nr. fra Tryg, Alka eller en af Trygs samarbejdspartnere og videregiver oplysningerne til vores pengeinstitut for udbetaling til din/jeres NemKonto. 

Hvis vi ikke har dit cpr-nr./cvr-nr

Hvis Tryg, Alka eller en af Trygs samarbejdspartnere ikke har dit CPR-nr./jeres CVR-nr., har vi ikke oplysninger til at kunne udbetale til din/jeres NemKonto. Derfor skal du ringe og give os disse oplysninger, så vi kan udbetale bonusbeløbet til din NemKonto. Du skal kontakte os på det telefonnummer, der står oplyst i dit bonusbrev, som du vil modtage i efteråret. 

Hvis du ikke ønsker overførsel til din NemKonto, kan du oplyse kontonummer på en anden konto, du har, og beløbet bliver i stedet indsat på den oplyste konto. Kontakt os på telefonnummeret i dit bonusbrev.

Hvis du har mistet dit bonusbrev, så du ikke har telefonnummeret, kan du kontakte os på 70 11 20 20.

Persondata

For at vi kan udbetale bonus til dig, modtager vi oplysninger fra Tryg, Alka eller en af Trygs samarbejdspartnere.

Læs vores persondatapolitik her.