Søg støtte

Søg

Vores medlemsstrategi

Vores medlemmer skal opleve, at det er værdifuldt at være en del af TryghedsGruppen. At deres medlemskab giver adgang til et fællesskab, der giver dem mulighed for at få indflydelse, få bonus, og hvor de kan være med til at bidrage til trygheden i hele Danmark via TrygFonden.
Download medlemsstrategien

TryghedsGruppen har i en årrække arbejdet med at skabe en tættere tilknytning til medlemmerne. Vi har bl.a. gjort det lettere at deltage i vores medlemsdemokrati, og i 2016 udbetalte vi for første gang medlemsbonus.

På den baggrund vedtog vores repræsentantskab i efteråret 2016 en medlemsstrategi, der sætter vores eksisterende medlemsinitiativer ind i en ramme og sætter pejlemærker for det fremadrettede arbejde i forhold til medlemmerne.

Vores ambition er, at kunderne i Tryg og Alka skal vide, at de er medlemmer af TryghedsGruppen, at de kender til indholdet af medlemskabet og til sammenhængen i Tryg-familien. Og lige så vigtigt: De skal opleve, at medlemskabet har en værdi.

Medlemmerne skal således opleve, at der med kundeforholdet i Tryg eller Alka medfører en værdifuld adgang til et større fællesskab. Dette fællesskab giver både mulighed for at få indflydelse, for at få medlemsbonus i gode år og for at være med til at bidrage til trygheden i hele Danmark via TrygFonden.

Medlemsmøder

I ugerne op til repræsentantskabsvalgene i hhv. Region Nord i 2019 og Region Hovedstaden i 2020 inviterede vi vores medlemmer til medlemsmøde med fokus på valget og danskernes sundhed. Deltagerne kunne bl.a. møde valgets kandidater og opleve en underholdende debat mellem komiker Lars Hjortshøj og sundhedsprofessor Bente Klarlund Pedersen.

Har du spørgsmål?

Michael Carlsen

Kommunikationsdirektør