Kan du styre kampagner og håndtere hele spændet fra strategiske mål til tjek af den sidste frame i en kampagnefilm? Er du en tillidsfuld og selvstændig person, der trives i et tæt samarbejde med mange kolleger? Så er du måske den senior projektleder, vi søger til kommunikation af TrygFondens store projekter.
Det skal du lave hos os
Vores kompetente kampagneansvarlige har fået nye opgaver i TryghedsGruppen. Derfor glæder vi os til at sige goddag til dig, vores nye kollega. Du får fuldt ansvar for kampagner og kommunikation for nogle af TrygFondens signaturprojekter: Kystlivredning, Besøgshunde, Krammebamser og Røgalarmer. Du skal drive kampagnerne og kommunikationen fra idé til eksekvering og have styr på budskaber, budgetter og medieplaner.
De digitale kanaler fylder mere og mere i vores kampagner, så det er en klar fordel, hvis du er semi-skarp til SoMe.
Som en del af jobbet får du også mulighed for at bidrage til den samlede kommunikation om TryghedsGruppen og TrygFonden mere generelt med fokus på bl.a. omdømme-/profilkommunikation, compliance, politikker, årsrapporter og transparens samt bidrage til kommunikation af strategiske initiativer på tværs af organisationen.
Om os
Du vil blive en del af kommunikationsteamet med ti kolleger med forskellige kommunikationsfagligheder. Vi går op i at have en sjov arbejdsdag og er en uhøjtidelig afdeling i en organisation, som prioriterer stort råderum for den enkelte. De vigtige ting i vores hverdag er samarbejde, hjælpsomhed, faglig udfoldelse, stærke resultater og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Vi har politik om fleksibel arbejdstilrettelæggelse, som giver den enkelte stor fleksibilitet under hensyn til opgaverne.
TryghedsGruppen er et medlemsbaseret selskab med flere end 1,5 mio. medlemmer. TryghedsGruppen er den største aktionær i forsikringsselskabet Tryg og står bag de almennyttige aktiviteter i TrygFonden.
Vi forventer, at du:
- Har solid kommunikationsmæssig erfaring og har arbejdet minimum 5 år med projektledelse – gerne på bureau eller i en organisation.
- Er strategisk tænkende og trives med at samarbejde med mange interessenter.
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret med styr på detaljer og processer – også i travle perioder.
- Har erfaring med at samarbejde med andre fagligheder og på tværs af kommunikations-platforme.
- Har erfaring med at samarbejde med (eller arbejde i) kreative bureauer og mediebureauer.
- Har kommerciel forståelse og kan fastlægge effektmål og evaluere.
- Har et stort drive, får tingene til at ske og får ideerne eksekveret i praksis.
- Meget gerne har erfaring med konkret kampagneaktivitet på sociale medier.
- Er en god kollega, som både er hjælpsom og kan bede om hjælp, når det er nødvendigt.
Vilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer og erfaring.
Ansøgning og CV sendes senest 14. januar 2024 til job@tryghedsgruppen.dk
Vi forventer at afholde første samtalerunde 18. januar og evt. anden runde 23. januar. Ansættelse snarest muligt og senest pr. 1. marts 2024.
Spørgsmål? Kontakt kommunikationsdirektør Morten Jakobsen på 6195 6600.